بی گناه




















Blog . Profile . Archive . Email


حرفهای از جنس دلتنگی

حالمان بد نیست غم کم میخوریم          کم که نه هر روز کم کم میخوریم

   اب میخواهم سرابم میدهند                عشق می ورزم عذابم میدهند

خود نمیدانم کجا رفتم به خواب           از چه بیدارم نکردی افتاب؟

خنجری بر قلب بیمارم زدند              بیگناه بودم ولی دارم زدند

 



نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت18:13---1 خرداد 1390
نمیدونم چی بگم ولی از نوشته هات فکر میکنم خیلی غمگینی حالا که بهتر شدی چرا؟

نازی
ساعت18:12---1 خرداد 1390
نمیدونم چی بگم ولی از نوشته هات فکر میکنم خیلی غمگینی حالا که بهتر شدی چرا؟

کیه که غم نداره؟
ساعت9:52---1 خرداد 1390
بعد از این با بی کسی خو می کنم،هر چه در دل داشتم رو می کنم.درد می بالد چو بدتر می کنم،طالعم شوم است باور می کنم.خنجری نامرد بر قلبم نشست، نیستم از مردم خنجر به دست..... کاملشو تو وبلاگم دارم دوست داشتی سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 1 خرداد 1390برچسب:,ساعت 18:0 توسط بایرام و سمیه| |


Power By: LoxBlog.Com